wtorek, 12 lipca 2016

Zahme Gams Klettersteig

23.05.2016
Po opuszczeniu rejonu Kaprun udaliśmy się na camping w Viehhofen (sprawdzony rok wcześniej). Deszczowo-niepewny czas spędziliśmy na grilowaniu, zakupach i zaliczeniu małej ferraty. Przejechaliśmy parę kilometrów do Weißbach bei Lofer na ferratę Zahme Gams o trudności B/C (link). Była to moja pierwsza taka trasa, tylko jeden moment sprawił mi małą trudność. Jako, że szłam w środku to zostałam obfotografowana z każdej strony. ;) Później mieliśmy okazję jeszcze pomoczyć nogi w przerażającolodowatej wodzie na "ścieżce zdrowia". Regeneracja, że aż kości trzeszczały. :D






Moje "trudne" miejsce, kawałek do przejścia na "tarkę".





Strumyk obok, którego znajduje się ścieżka zdrowia dla stóp i "baseniki" do spacerowania


Wieczorna regeneracja :)
PS. Niech was nie zwiedzie pogoda na zdjęciach, godzinę później lało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz